معرفی برگزیدگان جشنواره موسیقی فجر


«محسن شاملو» - هنرمند جوان و سازنده ویلون- که در بخش جنبی موسیقی فجر نمایشگاهی از آثار خود را در سالن وحدت به نمایش درآورده بود، لوح تقدیر و تندیس بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر را دریافت کرد.

هیأت داوران در بخش آهنگسازی و پایان نامه‌ها،نگین زمردی را برای قطعه «فنا»،محمد نصرتی برای قطعه «سمفونی لیلی» و حمید مرادیان را برای «کمانچه» حایز رتبه‌های اول تا سوم دانست.

در بخش رقابتی سازهای کلاسیک غیرایرانی نیز محمدهادی ایانود از اصفهان،مرتضی قربانی شیرکوهی از کرج و شهاب شرفی از تهران رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

اما در شاخه آهنگسازی با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی، مرتضی شفیعی از اصفهان به خاطر قطعه «قیام» مورد تقدیر قرار گرفت.

در بخش کلاسیک ایرانی نیز گروه «شورانگیز» گرگان به سرپرستی محمدرضا ابراهیمی،گروه «برزین مشهد» به سرپرستی امیرحسین اسکندری و گروه «سیوار» به سرپرستی مهدی حاج قاسمی به رتبه‌های اول تا سوم نایل شدند.

در بخش کلاسیک غیرایرانی گروهی،«آنسامبل مارتینا» از تهران به سرپرستی مهرداد غلامی،ارکستر «دانشجویان پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران» به رهبری لوریس هویان به رتبه‌های اول و دوم نایل شدند. هیات داوران در این بخش هیچ اثری را حایز رتبه سوم ندانست.

گروه «صمات» به رهبری آزاده عظیمی، «کر ماهان» به سرپرستی نیما فاتحی و «گروه آوازی دامور» به سرپرستی فراز خسروی دانش رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد